Başkası Olma, Kendin Ol!

Çoğu insanın hayatında sosyal medya günlük rutinin adeta bir parçası haline geldi. Artık hayatlar sosyal medyada yaşanıyor, iletişim sosyal medya üzerinden yürüyor. Peki sosyal ağlar kişilik bozukluğuna, güvensizliğe ve narsistliğe neden olur mu? Günümüzde sosyal ağlar oldukça popüler bir hale …

Sosyal Medya Uzmanı Nasıl İş Aramalı?

Sosyal medya uzmanlığı ilginç bir meslektir. Bana sorarsanız mesleğin atası “bilgisayar bilen eleman”. Bilgisayar bilen eleman istendiğinde muhtemelen mühendis veya iyi bir akademik kariyeri olan personel talep edilmezdi. Çok iyi bilen birinin de beklentiyi aşabileceğinden kriterler fazla uzatılmazdı. Böylece meslek …

Yazar:

4. Yılında Büyük USMED Ailesinin Bir Parçası Olmak!

USMED 4 aylık bir hazırlık aşamasından sonra resmi olarak 6 Eylül 2012’de kuruldu. Kurulduğunda Dünyanın ilk sosyal medya STK’sı olarak adından söz ettirdi. Sosyal medyanın ne olduğu, gerekli olup olmadığı henüz daha konuşulurken, USMED geleceğin STK’sı olma yolunda önemli bir …

Yazar:

İletişim Sektöründe Sosyal Medya

Sosyal medya iletişimi konusunda en önde yürümesi gereken firmalar aslında iletişim danışmanlığı ajansları ve ne yazık ki iletişim ajansları trene en son binenler arasında geliyor. Peki markaların iletişim stratejilerini oluşturması gereken iletişim ajansları, sosyal medya konusunda neler yapıyorlar veya yapmalılar? …

Beynimizin Satın Alma Düğmesi: Nöromarketing

İletişim sektöründe yaşanan hızlı değişim ve gelişmeler, beraberinde güçlü bir rekabet ortamını da getirmiş durumda. Hal böyle olunca, her sektör “Nasıl farklı olabilirim?”, “Toplumun ilgisini nasıl çekebilirim?”in peşinde. Birbirinden farklı yöntemler kullanılarak tüketicinin dikkatini çekmeyi hedefleyen pazarlama dünyası, özellikle son …

Yazar:

Kavram Olarak İçerik ve İçerikle Pazarlama

“İçerik nedir?” sorusu bugüne kadar üzerine binlerce pazarlama tekniği üretilmiş olsa bile yeteri kadar sorulmamış bir sorudur. İngilizce tabiri ile content olarak bilinen içerik, muhteva; “Bir şeyin içinde bulunanların bütün anlamına gelir. Sözlü veya yazılı anlatımda verilmek istenen öz, düşünce, …

Yazar:

ENİAC’tan, Işık Hızında Veri Transferine Sosyal Medya

Ne kadar sosyal, ne kadar asosyal olduğu tartışıladursun, kimileri için eğlence, kimileri için vazgeçilmez bir iletişim aracı, durumunda olan “Sosyal Medya”, her kesimden ilgilisinin vazgeçilmezi olarak hayatımızın baş köşesine yerleşmiş durumda. Gelişen teknolojik imkanlar ve alım gücüyle bağlantılı olsa da, …

Yazar: